| May 18, 2013, 10:49 PM | #481 |
|
|
Re: TMO (Today's Muslim Outfit)
wah d jotd ato tmo kuk drq g bisa liat pic nya yah, cm bisa buka beberapa,, ol pk hp sech sblm2 nya pdhl gpp :'(
coba setor, mg2 bs dibuka pas pelatihan d magelang kmrn To view links or images in this forum your post count must be 5 or greater. You currently have 0 posts. top : mina scarf : myzeeka |
| May 18, 2013, 11:17 PM | #482 |
|
|
whindyyyyy
cantik bangeettt itu topnya mina juga unyu bangeetttt love it
| May 18, 2013, 11:40 PM | #483 |
|
|
Whindy
Cantiiiikkkknyaaa... To view links or images in this forum your post count must be 5 or greater. You currently have 0 posts. Itu toppp mina nya cantikk yaa.. Baru aja kepikiran mw hunting atasan di mina id aajaaa.. Liad kamu, jd tambah gaa sabaar nunggu next collection nya minaa... Katanya tgl20an.. |
| May 20, 2013, 09:27 AM | #484 |
|
|
gangga
ditunggu tmo mu say pk mina jg yah :-) heni _mfw makasih mbq,, iya diriq juga nunggu, yukkk mari qt hunting mina mg2 dbkn limit lg hehehe |
| May 20, 2013, 01:20 PM | #485 |
|
|
Setor..
To view links or images in this forum your post count must be 5 or greater. You currently have 0 posts. Inner : ayoka red Scarf : Uniqlo Dress : Velvet dress fuschia by kivitz Jacket : unbranded
| May 20, 2013, 01:45 PM | #486 |
|
|
anggun sekali mba ika nampak seperti princes aurora,,tp aurora yg ini pake jilbab jd tambah cantiikk
|
| May 20, 2013, 03:26 PM | #487 |
|
ikafajri
mbak mau scarf-nya... baguuuuusss hehe.. itu velvet fuschia cetarrrr deh mbak jadi pengen :-D |
|
| May 21, 2013, 02:37 PM | #488 |
|
|
whindy Aihh cakeepp topnyaa..naksir!
ikafajri Ituh si velvetnya kereen..jd pengen hehe.. Saya juga mo ikutan niy, bingung mo taro di JOTD tp mukanya ga keliatan, yo wis taro disini aja deh ya hehe...ini pake velvetnya kivitz juga kaya ikafajri..topnya blazer songket bali bikin sendiri...bnr2 literally jahit sendiri loh krn saya gi blajar jahit hehe...mayanlah ngirit huehehe To view links or images in this forum your post count must be 5 or greater. You currently have 0 posts.
| May 21, 2013, 03:03 PM | #489 |
|
|
Lamanya ga main-main kesini...hiks....boleh ikutan yaaaaa
To view links or images in this forum your post count must be 5 or greater. You currently have 0 posts. Tadi pagi-siang ke pengajian rutin Selasa To view links or images in this forum your post count must be 5 or greater. You currently have 0 posts. Dress : Batik Garutan, custom made di tkg jait langganan Jilbabnya selalu pakai paris premium biar tebal dan lebarrrrr...hehe To view links or images in this forum your post count must be 5 or greater. You currently have 0 posts.
| May 21, 2013, 03:31 PM | #490 |
|
|
bingung bedanya thread ini dan JOTD ^_^
To view links or images in this forum your post count must be 5 or greater. You currently have 0 posts. brand mina ya? bagus deh.. detailnya kurang keliatan mba. ikafajri bagoooooooos n cantik selalu. To view links or images in this forum your post count must be 5 or greater. You currently have 0 posts. emang songket lagi booming banget yah lately, tapi ada yg jual satin motif cina dibilang songket *tepokjidat nice outfit mba... jahit sendiri ?? two tumbs up !! To view links or images in this forum your post count must be 5 or greater. You currently have 0 posts. motif batik ya mba... bagus deh. kayaknya bahannya nyaman banget. |
| May 21, 2013, 03:43 PM | #491 |
|
|
cakep2 semua
To view links or images in this forum your post count must be 5 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in this forum your post count must be 5 or greater. You currently have 0 posts. Once i decided to wear hijab, pengennya bisa nge mix seperti idola saya hana tajima hihihihi, she's so adorable, effortlessly chic, modern, aaah saya suka pokoknya. cekidot To view links or images in this forum your post count must be 5 or greater. You currently have 0 posts. |
| May 21, 2013, 07:47 PM | #492 |
|
|
hai semuaa....salam kenal.
outfit bbrp hari lalu kondangan temen. dress kutung : Al Fath blazer: unbranded clutch bag : unbranded (ITC, hihihihi) watch : Alexander Christie Shoe : Peter Keiza (ga keliatan) |
| colspan="2">Thread Tools | |
|
|