Proven Innocent

Sweet & Feminine. Those two words come to mind whenever I see beautiful eyelet tops, or dresses, or blazers or anything else really because everything seems to come in eyelet this time around, and they come in an array of color, although I think white is still the favorite. Black and khaki come in close second. The black ones would be perfect to be worn for dinner on a summer night and the lighter color ones are the ultimate choice for outdoor summer event. Pair it with dark jeans for a nice contrast or wear your white eyelet top with khaki cropped pants. And just go easy on the accessories..=)

Eyelet memang cocok nya untuk summer sih, nggak heran keluarnya pas spring summer aja, karakter dari bahannya kan bolong bolong, jadi enak ada angin masuk. Tapi sebenernya suka bikin ribet juga kalo bolongannya kebanyakan dan besar besar, jadi harus pakai daleman…yang enak sih kalo baju nya udah ada liningnya. Kalo di sini eyelet cuma ada pas spring dan summer, tapi kalo di jakarta pasti nya ada selalu yaa..soalnya kan di pake juga buat curtain dan mukena..heheh…